Saturday, January 19, 2019

مجموعه عکس مردم متوسط رو به پائین - عکاسی خیابانی و مستند اجتماعی

مجموعه عکس مردم متوسط رو به پائین - عکاسی خیابانی و مستند اجتماعی



در این مجموعه که پروژه ای بلند مدت است ، سعی دارم تا چهره مردمی که روز به روز بر تعداد آنها افزوده میشود و من نام آنها را متوسط رو به پائین نامیده ام ، به این معنا که هنوز به گدایی نزدیک نشده اند اما شغل های بسیار سخت و یا سطح پائین و با درآمد بسیار اندک دارند و اکثرا در کنار کوچه ها و خیابان ها و بخصوص بازار دیده میشوند ، بپردازم .



چیزی که برای جامعه بسیار خطرناک است ، نزدیک شدن بخش متوسط جامعه به بخش پائین جامعه است ، زیرا افراد بی درآمد یا بسیار کم درآمد دغدغه روزمرگی را فقط داشتند و تاثیر زیادی فشار اقتصادی روی آنها نخواهد داشت ، اما افرادی که تا دیروز حداقل یک بار در ماه سینما میرفتند یا تفریح های مختلفی داشتند و زندگی متوسطی را داشتند و فشار های اقتصادی باعث شده همان حداقل های زندگی را نیز نتوانند برای خود تامین کنند و مانند سنوات قبل رفتار و زندگی داشته باشند ، با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد و شاید در تامین اجاره خانه و یا هزینه های جاری خود نیز با مشکل و شوک روبرو شوند  .



عکاسی مستند اجتماعی و عکاسی خیابانی



ما را در شبکه های اجتماعی و سایت های زیر دنبال کنید



http://andisheh-no.com

https://instagram.com/andisheh_no/

http://t.me/andishehno94

https://www.aparat.com/andishehno

https://www.youtube.com/andishehno

https://www.facebook.com/photography.andisheh/

https://plus.google.com/104890525434386454468


1 comment:

  1. I show my deep interests in your blog. I found it very informative and educational. I will come back to your blog next time and be ready to share on social media.

    Da Nang Package Tour from Singapore
    Phong Nha Pioneer Travel
    centralvietnampackagetour
    viettours
    mysontours

    ReplyDelete